RKBS An d'r Put

Pastoor Scheepersstraat 9 6374 HR Landgraaf

Schoolfoto van RKBS An d'r Put

Het team

Toelichting van de school

Het team van RKBS An d'r Put bestaat in schooljaar 2024-2025 uit de volgende personen:

Groep 1:
Maandag, dinsdag en woensdag: juf Karien
Donderdag en vrijdag: juf Yvonne

Groep 1/2:
Maandag, donderdag en vrijdag: juf Jolanda
Dinsdag en woensdag: juf Yvonne

Groep 3:
Maandagochtend en vrijdag: juf Jill
Maandagmiddag, dinsdag, woensdag en donderdag: juf Irma

Groep 4:
Maandag t/m vrijdag: juf Bianca Jansen

Groep 5:
Maandag, dinsdag en woensdag: juf Ilona
Donderdag en vrijdag: juf Diana

Groep 6:
Maandag, donderdag en vrijdag: juf Ineke
Dinsdag en woensdag: juf Diana

Groep 7:
Maandag: juf Monique
Dinsdag t/m vrijdag: juf Linda

Groep 8:
Maandag t/m vrijdag: Juf Bianca Bellemo

Ondersteuning:
Maandag en woensdag: juf Maartje

GBT-coördinator:
Maandagochtend: juf Irma

Administratief ondersteuner: Jo Peusens

Intern begeleider:
Dinsdag t/m vrijdag: Susanne Rademakers

Leerkracht met zorgtaken:
Dinsdag en vrijdag: Monique de Bruijn

Directietaken:
Maandagmiddag, dinsdag en woensdag: Jill van Eijk

Directeur:
Maandag t/m donderdag: Marina Schmits

Vakleerkrachten op deze school

Hoe wordt vervanging geregeld?

Een vervanging zullen we intern moeten oplossen. De directie volgt de richtlijnen op vanuit het protocol van MOVARE.

1. Beschikbaar onderwijsondersteunend personeel wordt ingezet onder toezicht en eindverantwoordelijkheid van een leerkracht

2. De kinderen worden over de andere groepen verdeeld;

3. Indien de 3e dag ook nog geen vervanger beschikbaar is, worden de ouders tijdig ingelicht en blijven de kinderen thuis.

4. In het geval van een crisis rondom een vervanging, sturen we elke dag een andere groep naar huis. De ouders worden tijdig ingelicht.


Via ons digitale communicatiemiddel ISY kunnen we alle ouders binnen vijf minuten bereiken en op de hoogte brengen van belangrijk nieuws.

Directie van de school

Medewerkers op deze school (instellingsniveau)

Hoe is de verdeling mannen en vrouwen?

Bron

Wat is de leeftijd van de teamleden?

Bron

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bron

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

We werken in 2024-2025 met 8 groepen die geformeerd zijn op basis van het leerstofjaarklassensysteem. Daar waar het aantal leerlingen binnen de jaargroep overschreden wordt kiezen we er incidenteel voor de kinderen in combinatiegroepen te plaatsen. Komend schooljaar is er 1 combinatiegroep: groep 1/2.


De school doet mee aan het programma Meer Harmonie in de Samenleving en streeft ernaar een rijke leeromgeving te bieden waarin alle leerlingen zich optimaal kunnen ontwikkelen. Door muzikale ontwikkeling te integreren in ons curriculum bevorderen we culturele participatie, inclusie, welbevinden, socialisatie en burgerschap. We streven ernaar om een inspirerende omgeving te creëren waarin alle leerlingen de mogelijkheid hebben om hun muzikale talenten te ontdekken en te ontwikkelen, en waarin ze kunnen groeien als individuen en actieve deelnemers in de samenleving.Het programma Meer Harmonie in de Samenleving zorgt voor een structurele wekelijks aangeboden doorgaande lijn van groep 1 t/m 8 vormgegeven door een gekwalificeerde vakdocent van de school. Op onze school geeft juf Sterre les op maandag aan alle groepen.

Klasindeling

  • Leerstofjaarklassen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Bron

Leerjaar 3 t/m 8

Toelichting van de school

De leertijd per vakgebied is een richtlijn vanuit de methode. De leraar kan de leertijd desgewenst aanpassen als de onderwijsbehoefte van de groep hierom vraagt

Bron

Extra mogelijkheden op deze school

Extra ondersteuning van de leerlingen

Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning

Meer inzet van beschikbare specialismen en kwalitatief sterkere analyses en de vertaling daarvan in de dagelijkse lespraktijk.

Welke specialisten bieden extra ondersteuning op deze school?

Kwaliteitszorg en schoolplan

Aanbod voor het jonge kind

Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.

Terug naar boven