Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbaar leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635168" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
De groepen 1/2 werken samen. De groep van Emma/Rian werkt samen met de groep van Rolinka/Nienke en de groep van Jamie met de groep van Roswitha/Cindy. Alle kinderen maken gebruik van de hoeken op het gezamenlijke leerplein.
De groepen 3 t/m 8 hebben een intensieve samenwerking met hun parallelgroep als die er is (groep 6a met 6b, groep 7a met 7b etc). Dit betekent dat kinderen instructie kunnen krijgen van verschillende leerkrachten op het niveau wat bij het kind past. Kinderen werken en leren zowel in hun stamgroep als op het leerplein.
Deze tijdstabel geeft een grove indicatie van onze lesinvullingen. Voor de exacte tijden verwijzen wij u door naar de groepsleerkracht. Wij hebben onder lezen ook de taaltijd gevoegd.
De tijd die bij het vak taal staat, is bij groep 3 en 4 inclusief het leesonderwijs.
Met de invoering van passend onderwijs in 2014 is het een wettelijke verplichting voor scholen om een schoolondersteuningsprofiel op te stellen, conform de inhoudelijke eisen die de onderwijsinspectie stelt. Ons samenwerkingsverband maakt hiervoor gebruik van het online Schoolondersteuningsprofiel van Perspectief op School. Dit Schoolondersteuningsprofiel wordt jaarlijks herzien waardoor onze school en Samenwerkingsverband over een actueel overzicht beschikt van onderwijskundige informatie in relatie tot passend onderwijs. Perspectief op School geeft inzicht in de ondersteuning die onze school een leerling kan bieden, in de ambities die wij hebben om ons te ontwikkelen en hoe die ontwikkeling verloopt. Deze ondersteuning is vastgelegd in een schoolrapportage. Voor ouders is er een beknopte ouderrapportage beschikbaar waarin wordt samengevat welke ondersteuning wij uw kind kunnen bieden op onze school. Deze kunt u vinden op onze website.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Dit schooljaar zetten we in op begeleiding van kinderen die verder zijn in hun cognitieve ontwikkeling en het leesonderwijs.
Zie voor al onze plannen ons jaarplan.
Wij werken ook samen SKIK https://krekel.kinderopvangwestfriesland.nl/