Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
De groepen 3 t/m 8 hebben een intensieve samenwerking met hun parallelgroep (groep 5a met 5b, groep 6a met 6b etc). Dit betekent dat kinderen instructie kunnen krijgen van verschillende leerkrachten op het niveau wat bij het kind past. Kinderen werken en leren zowel in hun stamgroep als op het leerplein.
De groepen 1/2 werken ook intensief samen. De groep van Rolinka/Chantal werkt samen met de groep van Rian en de groep van Jamie met de groep van Roswitha. Alle kinderen maken gebruik van de hoeken op het gezamenlijke leerplein.
Deze tijdstabel geeft een grove indicatie van onze lesinvullingen. Voor de exacte tijden verwijzen wij u door naar de groepsleerkracht. Wij hebben onder lezen ook de taaltijd gevoegd.
De tijd die bij het vak taal staat, is inclusief het leesonderwijs.
Op onze school is er aanbod voor:
- dyslexie
- hoog- en meerbegaafdheid
- gedifferentieerde instructie
- laagbegaafdheid
Dit is vanaf het schooljaar 2021-2022.