Bron: <b>e-Loo</b><br/> Aantal leerlingen (op 1 okt.): <b>466</b><br/> Respondenten: <b>272</b><br/> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_vo/7bd4650c-e506-4027-8010-9bb0ee3d3ed1" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Deze grafiek toont de tevredenheidscijfers van de afgelopen drie jaar. De leerlingen hebben elk jaar vragenlijsten ingevuld en in de grafiek staan de gemiddelde tevredenheidscijfers voor deze school. Als er meerdere onderwijssoorten door de school worden aangeboden, kan je met de knoppen boven de grafiek de resultaten van andere niveaus zien.
Om onze taak goed te kunnen uitvoeren willen wij graag soepel en open met de ouders samenspelen. Daarom vinden wij een goede communicatie met hen zeer belangrijk. Dit gebeurt natuurlijk tijdens de ouderavonden, maar ook naar behoefte tijdens het schooljaar.
In het contact met de ouders speelt de mentor een grote rol, hij is het eerste aanspreekpunt. Maar natuurlijk kunnen ouders ook altijd contact opnemen met de coördinator, de decaan of de schoolleiding. Onze school kent ook een ouderraad die regelmatig met de directeur overlegt. De ouderraad is vertegenwoordigd in de medezeggenschapsraad van onze scholengroep.
In dit hoofdstuk treft u informatie aan over de tevredenheid van de ouders. Voor alle leerwegen is de oudertevredenheid hoger dan het landelijk gemiddelde. Natuurlijk is de mate van oudertevredenheid een dynamisch gegeven en voor ons een voortdurend punt van aandacht in de communicatie met de ouders.