Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Naast de basisondersteuning heeft onze school onder andere de volgende mogelijkheden voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben:
• we bieden een brede basisondersteuning, • leerlingen met ADD en ADHD, • leerlingen met dyslexie• leerlingen met extra ondersteuningsbehoeften ten aanzien van gedrag, • leerlingen met lastige thuissituaties,• leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften ten aanzien van een laag IQ • leerlingen met meer- of hoogbegaafdheid De grenzen van de mogelijkheden van de school worden onder andere aangegeven indien de doelen van het onwikkelingsperspectief (OPP) structureel niet worden gehaald, het kind zich niet prettig voelt of ouders niet samenwerken met de school.
Het schoolgebouw biedt onder andere ruimte voor 1-op-1 begeleiding, individuele werkplekken, prikkelarme werkplek en een time-out. Voor meer- en hoogbegaafden bieden wij een Plusklas.