Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Wij werken ontwikkelingsgericht met de jonge kinderen. Kinderen ontwikkelen zich sprongsgewijs en wij sluiten daar zoveel als mogelijk op aan.
groep 3 bouw/stillezen: 80 min. Effectief 60 min.
Veilig leren lezen: begeleide inoefening: 1 uur en 45 min. zelfstandig werken: 2 uur en 40 min.
groep 4: spelling 75 min.
groep 5/6: spelling 75 min.
groep 7/8: spelling 160 min. -40 pauze = 120 min.
groep 7/8: technisch lezen: 75 -30 (gym)= 45 min.
Wij kijken altijd naar wat er kan en kunnen daardoor veel bieden. Onze school is rolstoeltoegankelijk en we hebben veel extra mogelijkheden voor ondersteuning.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Versterking van ons pedagogisch aanbod in alle groepen.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.