Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijsaanbod is flexibel, zodat alle kinderen op hun eigen niveau opdrachten kunnen krijgen. We doen dit door naast de basisstof ook herhalings- of verrijkingsstof aan te bieden. Kinderen ontwikkelen zichzelf in communicatie over en weer met andere kinderen en met de omgeving. De leerkracht is er om het kind uit te dagen en te prikkelen. Ook geeft de leerkracht het kind de gelegenheid om handelend bezig te zijn, zelfstandig te werken en natuurlijk is er aandacht voor spel en beweging.
In bovenstaand schema zijn de activiteiten in leerjaar 1 en 2 in vijf hoofdgebieden samengevoegd.
Wij bieden onderwijs aan leerlingen aan van 4 tot en met 12 jaar. Leerlingen volgen onderwijs in leerstofjaarklassen. Het onderwijs wordt aangeboden in minimaal 3 niveaus met de daarbij behorende aanpak. Buiten deze drie niveaus vindt er incidenteel en relatief individueel een aanbod plaats boven of onder de drie basisniveaus. (Plusleerlingen en NT2-leerlingen)
In bepaalde gevallen maken we gebruik van onderwijsassistentie om de zorg te organiseren.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.