Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Binnen ons onderwijssysteem, denkend aan coöperatieve leerstrategieën, treffen we voorzieningen om ook kinderen met specifieke onderwijsbehoeften op te vangen. We werken in bewust gekozen homogene en heterogene groepen en ook groepsdoorbrekend. Hierdoor worden zoveel mogelijk kinderen uitgedaagd binnen alle competentiegebieden.
Wij hebben een goed invalidentoilet en onsgebouw is rolstoelvriendelijk. Wij hebben meubilair, dat dynamisch inzetbaar is.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Deze zijn terug te vinden in ons SOP.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.