Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
In onze school zijn de kinderen in combinatiegroepen gegroepeerd.
Door deze structuur is het voor ons mogelijk om nog meer rekening te houden met de verschillende leerstijlen en niveaus.
Kinderen komen in ons Kinderdagverblijf binnen en maken allemaal gebruik van het Peuterarrangement als zij 2,5 jaar zijn tot hun vierde jaar. Daarna gaan zij naar de groep 1/2 en stromen zo door naar de 3/4, 5/6 en 7/8 groep.
Wij hebben zorg voor alle kinderen. Wij richten ons niet op een bepaalde problematiek.
Omdat wij vinden dat wij tegemoet willen komen aan de onderwijsbehoeften van ieder kind,
kunnen wij niet van te voren al bepalen, waar onze expertise zou moeten liggen.
Op het moment, dat wij merken dat een van de kinderen een speciale zorg behoefte heeft
kijken wij of wij aan die behoefte kunnen (gaan) voldoen.
Als dat niet het geval is gaan we op zoek, samen met u als ouder, naar een oplossing, die beter bij uw kind past.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.