Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/00b49709-bc09-4503-9945-fe4292ce5dd7" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.
We vinden contacten met ouders heel belangrijk. Samen werken we immers aan de ontwikkeling van het kind! Een aantal gesprekken zijn ingepland. Maar daarnaast kunt u altijd een afspraak maken met de groepsleerkracht voor een gesprek. Dat geldt ook voor een gesprek met de intern begeleider.
U kunt voor en na schooltijd gewoon binnen lopen om een afspraak te maken.
Het team van de Julianaschool heeft als doel onze kinderen een veilig leef- en pedagogisch klimaat te bieden zodat de kinderen zich op een prettige en positieve manier kunnen ontwikkelen. De leerkrachten kunnen deze ontwikkeling bevorderen door het scheppen van een veilig klimaat en een prettige werksfeer binnen de groepen en op het schoolplein: een positieve leeromgeving.
In het anti-pestprotocol zijn de volgende aspecten opgenomen:
- Basisinformatie over pesten
- Plan van aanpak voor situaties waarin pestgedrag wordt gesignaleerd
- Overzicht van regels en afspraken, zichtbaarheid en toepasbaarheid van deze regels
- Betrokkenheid alle partijen: leerlingen (gepeste, pesters en meelopers), leraren en ouders
In het gedragsprotocol beschrijven wij onze aanpak bij (ernstig) ongewenst gedrag.