Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Onze kunst en cultuur coördinator is opgeleid ICC-er. Zij heeft ook de HBO-vervolgopleiding gedaan, waardoor ze de leerkrachten kan coachen.
De leerkrachten geven op hoog niveau tekenen, handvaardigheid en lessen over cultureel erfgoed dankzij de op school ontwikkelde methodieken op die gebieden.
De school is onlangs geselecteerd voor een subsidie zodat wij bij ons op school de methodiek "Podiumkunsten" hebben kunnen ontwikkelen. De methodiek is tot stand gekomen dankzij de medewerking van musici van de Muzehof, de muziekschool van Lochem en Zutphen.
Een keer per week geeft een leerkracht kinderdans en -drama aan de leerlingen.
In de bovenbouw worden de gymlessen verzorgd door een vakleerkracht. Ook zijn er leerkrachten voor het verzorgen van Spaans en Zweeds.
De intern begeleider heeft drie hoofdtaken: Coördinerende, begeleidende en innoverende taken. De IB-er is er om leerkrachten te coachen in het analyseren van zorgen rondom sociaal-emotionele en/of cognitieve problemen en het omgaan met klassenmanagement. Ook coacht de IB-er waar nodig de leerkracht bij het maken van het plan van aanpak.