Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br /> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635156" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.
Wanneer u een vraag heeft, dan kunt u altijd contact opnemen met de leerkracht. Dat kan op school, via de mail of Social Schools app of telefonisch.
De Ib-er is telefonisch bereikbaar op haar werkdagen (dinsdag en donderdag) en via de mail.
De directie is wekelijks 3 dagen aanwezig. Bij urgentie graag contact opnemen via de telefoon of via de social schoolsapp. E-mails worden niet als urgent aangemerkt omdat de directie op meerdere locaties werkt of overleg heeft en daardoor niet altijd in staat is de mail direct af te handelen.
Onze administratief medewerker, neemt vaak als eerste de telefoon aan.
De verpleegkundige van het Sociale Team is iedere dinsdagmiddag van 14.00 - 15.00 uur beschikbaar.
Wij zijn van mening dat "Goed voorbeeld, doet volgen". Dat iemand (kinderen en ouders en medewerkers) er op aan gesproken wordt of iets wel of niet kan of mag. Dat vervolgens in gesprek wordt gegaan waarom deze afspraken er zijn. Door het gesprek krijg je een cultuur wat niet middels een protocol of lessen kan worden ondervangen.
Externen geven vaak aan dat onze kinderen betrokken en nieuwsgierig zijn. Dat ze goed luisteren en niet bang zijn om vragen te stellen. Daar zijn we blij om, omdat we graag willen dat kinderen assertief zijn, maar wel weten waar de grenzen zijn. Doordat we vrijheid en ruimte geven, gaat dit ook wel eens mis. Door vervolgens dan in gesprek te gaan, creëer je draagvlak en begrip.