Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Ons onderwijs wordt georganiseerd met behulp van kansrijke combinatiegroepen. Dit houdt in dat we waar mogelijk leerlijnen en leerlingen aan elkaar verbinden om zo het onderwijs zo optimaal mogelijk vorm te kunnen geven.
Bij de groepen 1-2 is de verdeling minder duidelijk, omdat tijdens een kringactiviteit verschillende ontwikkelingsgebieden aan bod komen. Soms staat de kring in het teken van taalontwikkeling, rekenontwikkeling of juist samenwerking.
Ook tijdens de werklessen en het buitenspel komen alle ontwikkelingsgebieden aan bod.
In het document is alles in voldoende mate terug te lezen.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.