Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Teamleden ontwikkelen zich verder in het werken met het effectieve directe instructiemodel en borgen de doorgaande lijnen. Hierdoor is het mogelijk goed te kunnen differentiëren. De ondersteuningsbehoeften van de leerlingen komen hierdoor nog beter in beeld;
Borgen van de beschreven kwaliteitskaarten (Effectieve Directe Instructie, Levelwerk, Leerlijnen, Rekenen, Spelling, Dag- en weektaken en Zelfstandig werken). Het toepassen van de kwaliteitskaarten in het onderwijs zal voor een versterking zorgen t.b.v. leerlingen met een extra ondersteuningsbehoefte;
Versterken van de kwaliteit van het rekenonderwijs en begrijpend lezen.
Het jonge kind wordt geobserveerd met onze schoolmethode Parnassys. Deze methode koppelt leeftijd aan ontwikkelingsniveau en kan op die manier het jonge kind activiteiten op maat aanbieden. Voor kinderen die (ver) onder of boven hun ontwikkelingsniveau functioneren wordt een apart plan van aanpak gemaakt.