Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Ons team bestaat uit 14 personen.
1 directeur (Stephan Schouten)
1 intern - begeleider (Elvira Bal)
12 leerkrachten:
Groep 1/2a: Juf Audrey (ma/di/wo/do) Juf Daniëlle (di/vr)
Groep 1/2b: Juf Petra (ma/di/vr) Juf Daniëlle (di/wo/do)
Groep 3/4: Juf Marjolijn (ma/di/vr) Juf Elvira (wo/do) Juf Mariëtte (vr) Juf Aïsha (OA op ma/di/wo)
Groep 5: Juf Dianne (ma/di/wo/vr) Juf Mariëtte (do) Juf Ilke (LIO op ma/di)
Groep 6: Juf Laure (ma/di) Juf Esmiralda (wo/do/vr) Juf Marije (wo/do/vr)
Groep 7: Juf Carolien
Groep 8: Juf Laura
Alle kinderen verdienen een zo passend mogelijke plek in het onderwijs. Onderwijs dat leerlingen uitdaagt, dat uitgaat van hun mogelijkheden en rekening houdt met hun beperking. Kinderen gaan, als het kan, naar het regulier onderwijs. Zo worden ze zo goed mogelijk voorbereid op een vervolgopleiding en op een plek in de samenleving. Het speciaal onderwijs blijft bestaan voor kinderen die daar het best op hun plek zijn. Scholen hebben zorgplicht. Dat geldt dus ook voor onze school. Dat betekent dat wij ervoor verantwoordelijk zijn om alle leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben een passende plek te bieden. Het gaat daarbij om leerlingen die bij ons worden aangemeld en leerlingen die al op school zitten. Wij zoeken in overleg met de ouders een passende plek. Op onze eigen school of, als de school niet de juiste begeleiding kan bieden, op een andere reguliere of speciale school. In het schoolondersteuningsprofiel (SOP) hebben we vastgelegd welke ondersteuning wij kunnen bieden. Wij werken daarbij vanuit het bovenschoolse Ondersteuningsplan van Perspecto.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Onze ambitie is om ieder kind te doen ontwikkelen op zijn of haar eigen niveau en tempo, waarbij we realistische en ambitieuze doelen stellen. Deze doelen komen tot stand door gedragen analyses uit toetsen/observaties en gesprekken met de kinderen en ouders.
Na iedere 6 tot 8 weken worden deze doelen geëvalueerd (gevierd) en opnieuw bijgesteld.
BSO de Stampertjes bevindt zich in onze school. Wij werken nauw samen.