Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
nvt
nvt
Alle kinderen zijn in principe welkom op school. Ze krijgen de specifieke ondersteuning die nodig is binnen de mogelijkheden van de school, om tot verdere ontwikkeling te komen. De school biedt structureel ondersteuning aan kinderen op het gebied van Nederlands als tweede taal.
Er is binnen de locatie een nauwe samenwerking tussen de school en het centraal orgaan asielzoekers (COA) en de interne gezondheidsdienst (GZA), de GGD, het samenwerkingsverband en het wijkteam vanuit de gemeente om kinderen en gezinnen in kaart te brengen en te ondersteunen indien nodig.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
De school zoekt samenwerking met externen om creativiteit en muziek in te zetten om kinderen extra te ondersteunen en stimuleren bij hun sociaal emotionele en cognitieve ontwikkeling.
Aangezien de school gelegen is binnen het gebouw van de Proces Opvanglocatie van het Centraal Orgaan Asielzoekers en de leerlingen hier tijdelijk verblijven is er geen noodzaak om samen te werken met een kinderdagverblijf. Er stromen namelijk geen leerlingen door van een kinderdagverblijf naar de school.