Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
De Wingerd maakt onderscheid tussen onderbouw (groep 1-2), middenbouw (groep 3-4-5) en bovenbouw (groep 6-7-8). Elke bouw heeft een bouwcoördinator die aanspreekpunt is voor leerkrachten en ouders en die bouwspecifieke zaken regelt. Er vindt regelmatig overleg plaats met de directeur over beleidsmatige zaken.
Maandag
Ochtend 08:30 Taal 09:00 Rekenen en wiskunde 09:30 Taakwerken 10:15 Pauze 10:30 Bewegingsonderwijs 11:15 Rekenen en wiskunde 11:30 Oriëntatie op jezelf en de wereld
Middag 13:15 Taal 13:30 Taakwerken 14:30 Bewegingsonderwijs 15:00 Taal
Dinsdag
Ochtend 08:30 Catechese/levensbeschouwing 08:45 Taal 09:00 Taakwerken 10:00 Kring 10:15 Muziek 10:30 Bewegingsonderwijs 11:30 Kring
Middag 13:15 Taal 13:30 Taakwerken 14:30 Bewegingsonderwijs 15:00 Taal 13:15 Rekenen en wiskunde 13:45 Taakwerken 14:30 Bewegingsonderwijs 15:00 Taal
Woensdag
08:30 Catechese/levensbeschouwing 08:45 Taakwerken 10:00 Taal 10:15 Kring 10:30 Bewegingsonderwijs 11:15 Muziek 11:30 Rekenontwikkeling
Donderdag
08:30 Catechese/levensbeschouwing 09:00 Taal 09:45 Taakwerken 10:00 Kring 10:15 Bewegingsonderwijs 11:00 Oriëntatie op jezelf en de wereld 11:30 Taal
13:15 Rekenontwikkeling 13:45 Taakwerken 14:30 Bewegingsonderwijs 15:00 Taal
Vrijdag
08:30 Catechese/levensbeschouwing 09:00 Taal 09:45 Taakwerken 10:00 Kring 10:15 Bewegingsonderwijs 11:00 Oriëntatie op jezelf en de wereld 11:30 Taal
Met de invoering van Passend Onderwijs wordt het wettelijk verplicht dat iedere school beschikt over een actueel schoolondersteuningsprofiel. In een ondersteuningsprofiel beschrijft een schoolhaar mogelijkheden om leerlingen te ondersteunen.Daarvoor worden veel gegevens opgenomen die direct en indirect betrekking hebben op de mogelijkheden van de school gericht op het bieden van hulp aanleerlingen, zeker de leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften. Het gaat bijvoorbeeld om gegevens over de aanwezige deskundigheid in het team, de ruimte die er is om aandacht en tijd te schenken aan de leerlingen, de methodieken envoorzieningen waarover het team beschikt, de kwaliteit van de organisatie enz. Middels het ondersteuningsprofiel maakt de school duidelijk welke zorg ze kan bieden, waar haar expertise ligt en ook op welke punten de school zich verder wil ontwikkelen.
Leerlingen die in groep 1 instromen komen onder anderen van het kinderdagverblijf van Doomijn die in ons gebouw gehuisvest is. (Adres: Stokmeesterslaan 1)
Voor een doorgaande lijn kinderdagverblijf-basisschool wordt gebruik gemaakt van een Zwols Overdrachtformulier en vindt er regelmatig overleg plaats tussen het kinderdagverblijf en De Wingerd.