Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Binnen ons jenaplanonderwijs werken we vanuit thema's. Alle leerdoelen komen hierin zoveel mogelijk geïntegreerd aan bod. Spelend lerend/ kindgericht werken staat bij ons centraal.
Binnen ons jenaplanonderwijs integreren we de vakken zoveel mogelijk in projecten. Taal vindt bijvoorbeeld plaats in de verschillende soorten kringen, tijdens instructies en in de verwerkingen die zowel bij een instructie als bij een project kunnen horen. Kinderen werken aan vakoverschrijdende leerdoelen. Het is niet mogelijk om dit in het vaste schema van deze site in te vullen.
Wij bieden onderwijs aan kinderen wiens onderwijs- en ondersteuningsbehoefte binnen de Utrechtse standaard vallen.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
ambitie om de meer- en hoogbegaafden een nog passender aanbod te bieden.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.