Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/00b49709-bc09-4503-9945-fe4292ce5dd7" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.
Bij schooltijden en opvang wordt getoond hoe de school de schooldag inricht. Zichtbaar is welk rooster de school hanteert en welke vrije dagen en vakanties er zijn. Daarnaast is te zien of er voor- of naschoolse opvang is georganiseerd en zo ja, hoe en waar dat geregeld is.
Contact tussen ouders, leerlingen en school middels verschillende media.
Er komen steeds meer middelen om mee te communiceren. Om de communicatielijnen helder en doeltreffend te houden informeren we u over onze werkwijze. U ontvangt maandelijks onze digitale nieuwsbrief De Zilverbergexpres. Gaandeweg het schooljaar is het prettig om persoonlijk contact te hebben. Hieronder ziet u hoe dat kan en welke afspraken wij hierbij hanteren. Voor het inschrijven van de vooraf vastgestelde ouder-leerling gesprekken maken wij gebruik van een gesprekkenplanner. Hiervoor ontvangt u een mail.
Telefonisch contact met school:
Ouders en leerkrachten bellen elkaar om afspraken te maken of gesprekken te plannen.
Mobiel telefonisch contact Bij een uitstapje of activiteit is mogelijk via Parro.
Gesprekkenplanner: Het inschrijven van ouder-leerlinggesprekken gebeurt via Parro. Hiervoor ontvangt u een mail met verdere inlichtingen, meestal 1,5 week voor de gesprekken.
Contact op school: Naast onze geplande oudercontact momenten kunt u of de leerkracht ook meerdere afspraken plannen.
Mailcontact:
We gebruiken de mail om een afspraak te maken voor een gesprek. Tevens gebruiken wij de mail om korte en zakelijke berichten te delen met elkaar. Mail wordt behandeld tijdens werkdagen van het personeel waarin het streven is om binnen 2 dagen te reageren.