Kindcentrum Heidepark

Ds A J W Vogelaarstraat 22 8151 AN Lemelerveld

  • Schoolfoto van Kindcentrum Heidepark
  • 's Morgens starten met een blik op de wereld: wat is er allemaal gebeurd? En daar praten we samen over.
  • Leesplezier neemt bij ons een belangrijke plaats in: ontspannen lezen, samen over boeken en verschillende teksten praten.
  • Schoolfoto van Kindcentrum Heidepark
  • Schoolfoto van Kindcentrum Heidepark

Het team

Toelichting van de school

Het team van Kindcentrum Heidepark is een ervaren, goed op elkaar ingespeeld en heeft een professionele houding. Samen de pedagogisch medewerkers van Partou zorgen zij dat de kinderen met plezier naar school gaan.

Het team kent een aantal specialisten, zoals een Intern begeleider, een taal- en rekenspecialist, didactisch coach en een leescoördinator. Door goed samen te werken kan het team gebruik maken van elkaars specialiteiten, wat ten goede komt aan de leerlingen en de medewerkers.

Vakleerkrachten op deze school

Er zijn geen vakleerkrachten aanwezig op deze school

Hoe wordt vervanging geregeld?

We maken gebruik van de volgende stappen bij (onverwacht) verzuim:

1. Vervanging vanuit de vervangingspool van OOZ

2. Interne vervanging (een leerkracht werkt een dag extra)

3. Indien bovenstaande niet lukt: klas is 1e dag thuis, bij nood individueel opvangen van leerlingen

4. Vanaf 2e dag (en geen vervanging) leerlingen verdelen volgens vast rooster over de groepen

In geval van gepland verlof regelen we vervanging.

Directie van de school

Medewerkers op deze school (instellingsniveau)

Hoe is de verdeling mannen en vrouwen?

Bron

Wat is de leeftijd van de teamleden?

Bron

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bron

Kwaliteitszorg en schoolplan

Download het schoolplan

Aanbod voor het jonge kind

Toelichting van de school

De peutergroep heeft een eigen aanbod, en werkt daarnaast intensief samen met onze groep 1/2. Diverse momenten (muziekles, buiten spelen, gymles, vieringen) worden gezamenlijk aangeboden. Er is regelmatig contact tussen de pedagogisch medewerker en de leerkracht van groep 1/2 om een soepele overgang van de peutergroep naar groep 1 te realiseren.

Terug naar boven