Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Zie SOP.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Het is onze ambitie om kwalitatief goed en passend onderwijs te bieden voor elk kind op school, waarbij we ernaar streven dat elk kind een passende plek krijgt op een school. Waar we de kennis niet zelf in huis hebben, proberen we de kennis binnen te halen of een passende plek te bieden aan een school in de buurt. In onze school hebben we naast leerkrachten, (externe) specialisten, onderwijsassistenten en leraarondersteuners werken. Hierdoor hebben we meer handen in de klas en kunnen we kinderen, ook door het anders organiseren van ons onderwijs, passender perspectieven bieden.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.