Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Groepsindeling:
We hebben onderbouwgroepen waarbij groep 1 en 2 in één groep zitten;
In de andere leerjaren werken we met groepen die zich goed aan kunnen passen aan de voortdurend veranderende vraag van onze omgeving (ouders, bestuur, overheid). We willen groepen zodanig inrichten dat kinderen sterke instructies krijgen en goed zelfstandig en samen kunnen werken.
Zo werken we in het schooljaar 19-20 met groepen en instructiegroepen. Een groep is dan bijvoorbeeld groep 5/6 A waar kinderen van het leerjaar 5 en van het leerjaar 6 bij elkaar zitten. Voor de kernvakken gaan de kinderen naar hun instructiegroep waar ze de leerstof aangeboden krijgen en (gedeeltelijk) kunnen verwerken.
Eén teamlid is specifiek bezig met de talentontwikkeling van onze kinderen.
We zetten veel gespecialiseerde ouders in als "vakleerkracht" voor onze kinderen.