Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
De groepen worden als volgt bemenst:
Groep 0/1: Juf Tessa (ma-vrij)
Groep 1/2: Juf Ilja (ma-di-woe (om de week)) en juf Hanneke (woe (om de week), do, vrij). Ook zal er een leraar in opleiding op de maandag t/m de woensdag lesgeven in deze groep. Haar naam is juf Merlin
Groep 3: juf Sharon (di om de week juf Miranda)
Groep 4: Juf Eefje (ma) en juf Marije (di t/m vrij)
Groep 4/5: Juf Patricia (ma en di) juf Eefje (woe - vrij)
Groep 6: Meester Leroy (ma-do) Juf Patricia (vrij)
Groep 7: Juf Linda (ma-woe (een keer in de twee weken op dinsdag juf Mirana)) en juf Annelies (do-vrij)
Groep 8: Juf Esther (ma en di (een keer in de 2 weken) en meester Rick (di (een keer in de 2 weken)-vrij)
Bovenstaande urenverdeling is gebaseerd op instructiemomenten (grote en kleine kring). De verwerking van de instructies vinden plaatst tijdens de speel- werk momenten.
Het ondersteuningsprofiel geeft een beeld van de kwaliteit van onze school en de ondersteuning die onze school kan bieden aan met name leerlingen met een extra onderwijs- en/of ondersteunings- behoefte. Het SOP geeft kengetallen en daarnaast onze reflectie daarop en de voorgenomen actiepunten. Via het SOP geven we het SWV en ons bestuur inzicht in onze basiskwaliteit, de kwaliteit van de basisondersteuning, de zorgzwaarte, de voorzieningen van de school, de deskundigheid van de werknemers en de mogelijkheden om bepaalde (passende) extra ondersteuning te geven.
Wij vinden dat elk kind recht heeft op goed en passend onderwijs. In beginsel zijn wij het eens met de stelling, dat zo veel mogelijk kinderen regulier primair onderwijs in De Krim moeten kunnen volgen. Wij realiseren ons dat we een zorgplicht hebben. Onze school richt zich op het geven van basisondersteuning en in enkele gevallen op het geven van extra ondersteuning. In ons schoolondersteuningsprofiel, dat altijd ter inzage ligt op onze school, hebben we beschreven welke ondersteuning we wel en niet kunnen geven.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Onze school heeft voor komend jaar de volgende ambities:
1. Inzet extra gelden voor extra ondersteuning op het gebied van de basisvaardigheden binnen en buiten de groep door middel van de inzet van extra handen door een leerkracht en onderwijsassistenten, zodat we in grote mate tegemoet kunnen komen aan de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte van onze leerlingen.
2. Een aanbod voor plusleerlingen.
2. Rots en water training inzetten in groep 4 en/of 5
3. Scholing van één of twee leerkrachten tot Rots en water trainer.
Wij werken samen met Welluswijs om te komen tot een kindcentrum. Op dit moment wordt er voorschoolse en naschoolse opvang verzorgd binnen onze school. Doel is om te komen tot een kindcentrum, waarbij alle vormen van vroegschoolse, voorschoolse en naschoolse opvang geboden wordt. Bij de bouw van de nieuwe school zal dit gerealiseerd worden.