Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Op BS De Schatkist zijn de volgende personen met een specialisme werkzaam:
- kwaliteitsondersteuner;
- gecertificeerd leescoördinator;
-gecertificeerd coördinator meer en hoogbegaafdheid
- gecertificeerd rekencoördinator;
- gediplomeerde gymleerkrachten;
- gekwalificeerde gymlesondersteuners (vrijwilligers);
- BHV-ers (6).
De professionaliteit van de leerkracht vraagt dat waar nodig afgeweken wordt van deze richttijden.
De professionaliteit van de leerkracht vraagt dat waar nodig afgeweken wordt van deze richttijden.
Op basisschool de Schatkist bieden wij zoveel mogelijk passend onderwijs. Dit houdt in dat onze doelgroep divers kan zijn mits de ontwikkeling van het kind, de haalbaarheid voor het kind én de leerkracht en het welbevinden van het kind niet in gedrang komen. Bij spanning op één van deze drie gebieden zijn er mogelijkheden voor ondersteuning vanuit Skozok of externen, mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren gaan we samen op zoek naar een passendere plek voor het kind.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Wij vinden het belangrijk dat alle leerlingen kunnen ontwikkelen zoals dat bij hen past. We hebben hierin naast de didactische ontwikkeling ook veel oog voor de sociaal-emotionele ontwikkeling. De kinderen worden didactisch opgevolgd middels methode- en CITO toetsen. Om de sociaal-emotionele ontwikkeling op te volgen maken we gebruik van KIJK!, Kindbegrip/ZIEN en observaties door de leerkracht en de kwaliteitsondersteuner.
Wij hebben de ambitie om steeds beter aan te sluiten bij de behoeften van de leerlingen.
In augustus 2016 is peutergroep Schatkist in het gebouw van de school gestart.