Bron: <b>DUO</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
De indeling van het schoolplan is afgestemd op het Strategisch beleidsplan van Spon en de beleidsterreinen die wij relevant vinden voor onze schoolontwikkeling.
Ons schoolplan beschrijft in de eerste plaats onze kwaliteit, onze missie, onze visie en de daaraan gekoppelde doelen.
Binnen de VSO de Stroom onderscheiden we 4 leerroutes.
- Arbeid
- Arbeidsmatige dagbesteding
- Taakgerichte dagbesteding
- Belevingsgerichte dagbesteding
We hebben diverse specialisten in dienst: leraren met master SEN, logopedist,maatschappelijk werk, orthopedagoog.
De specialismen zijn gerelateerd aan de beperkingen van onze leerlingen. Ook is er vaak sprake van bijkomende problematiek zoals gedragsproblematiek.
zie verder het bijgevoegde School Ondersteunings Profiel (SOP).