Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Onze school kent drie combinatiegroepen, n.l.:
1,2,3
4,5,6
7,8
Binnen deze groepen wordt gedifferentieerd instructie gegeven in drie niveaus. De kinderen hebben vanaf groep 4 weektaken waaruit zij zelfstandig werken en er zijn duidelijke afspraken gemaakt over voorspelbaarheid in leerkrachtgedrag en het werken met uitgestelde aandacht. Er is voldoende duidelijkheid en structuur voor de leerlingen, die veelvuldig in tweetallen of in groepjes samenwerken aan opdrachten. Er is twee dagen per week een interne begeleider actief aanwezig, die coacht en hulp biedt waar nodig.
De school heeft een aantal jaren geleden een schoolondersteuningsprofiel laten opstellen. In dit document staat vermeld welke zorg we wel en niet kunnen leveren.