Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Op dit moment zit er heel veel specialismen bij 1 persoon, de IB er. We willen naar een spreiding van de specialisaties. Zo is de organisatie minder kwetsbaar. Een aantal teamleden zijn momenteel bezig om zich verder te bekwamen via formeel en informeel leren om tot een specialisatie te komen.
Het aantal genoemde dagdelen zijnde dagdelen dat iemand op school aanwezig is. Alleen de IBer is momenteel volledig ambulant. De overige teamleden hebben ook groepsverantwoordelijkheid.
We werken voor in het schooljaar 2016-2017 voor het eerst met OPP's, op dit moment met een digitale versie die erg veel administratie vraagt.
Ook hebben we steeds meer leerlingen met een dyscalculie verklaring dit vraagt weer om een nadere verdieping in dit onderwerp door een van onze leerkrachten