Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Voor de groepen 1 en 2 werken wij met de methode Kleuterplein.
Het onderwijs wordt thematisch gegeven. Per thema wisselt het aantal uren voor voorbereidend rekenen en taal. Tijdens de werklessen wordt er procesmatig gewerkt. Dit wil zeggen dat het om het proces gaat en niet om het resultaat. Er wordt bij het aanbieden van de verschillende vakgebieden vooral gekeken naar de ontwikkeling van het kind, zodat daar goed bij aangesloten wordt.
Meedenken binnen het Samenwerkingsverband over inclusief onderwijs en kijken naar de mogelijkheden binnen onze school.