Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
We werken vanuit een goed pedagogisch klimaat, waarbij we het welbevinden belangrijk vinden.
Het aanleren van kennis bij de vakgebieden taal, lezen en rekenen doen we via het Effectief Direct Instructiemodel.
Leerlingen krijgen instructie op een niveau dat past bij hun kwaliteiten. Vind je het moeilijk krijg je extra hulp, lukt het goed dan krijg je extra uitdaging
Daarnaast werken we steeds meer aan een brede ontwikkeling.
De actieve betrokkenheid van kinderengeven we steeds meer een plek in ons onderwijs
ouders zijn een belangrijke partner.
In de bijlage is het schoolondersteuningsprofiel (SOP) van de school te lezen.Het SOP geeft, naast de visie op onderwijs en leerlingzorg, ook een overzicht van de mogelijkheden en onmogelijkheden van de school als het gaat om de opvang van kinderen met een bijzondere hulpvraag.