Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Zie voor de verdeling van de leerkrachten over de groepen de bijlage "taakverdeling 2022-2023".
Vier- en vijfjarigen leren tijdens hun spel. Wij zorgen voor veel materiaal, waarvan de jongste leerlingen kunnen leren. Er wordt gewerkt vanuit thema's die aansluiten bij de belevingswereld van de jonge kinderen. Binnen de thema's wordt uitgebreid aandacht besteed aan de taal- en rekenontwikkeling. In ons eigen speellokaal krijgen de leerlingen bewegingsonderwijs.
De leerlingen gaan in 8 jaar minimaal 7520 uur naar school.
Deel 1: Hoe gaat het schoolteam om met verschillen tussen leerlingen?
- De school voldoet voor 100 % aan het profiel van de smalle ondersteuningsschool
- De school voldoet voor 83 % aan het profiel van de brede ondersteuningsschool.
- De school voldoet voor 71 % aan het profiel van de inclusieve school.
Deel 2: Welke extra voorzieningen/ondersteuningsmogelijkheden heeft de school tot haar beschikking?
- De school voldoet voor 100 % aan het profiel van de smalle ondersteuningsschool
- De school voldoet voor 96 % aan het profiel van de brede ondersteuningsschool.
- De school voldoet voor 58 % aan het profiel van de inclusieve school.
Totaal
- De school voldoet voor 100 % aan het profiel van de smalle ondersteuningsschool
- De school voldoet voor 89 % aan het profiel van de brede ondersteuningsschool.
- De school voldoet voor 65 % aan het profiel van de inclusieve school.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Door te werken met het EDI model (Expliciete Directe Instructie) kunnen we differentiëren en leerlingen extra ondersteunen.
We werken nauw samen met peuterspeelzaal "'t Kelderke" die in ons schoolgebouw gevestigd is.