Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Bij de groepen 1 en 2 overlappen de vakgebieden elkaar. Bij iedere aangeboden activiteit komen alle vakgebieden aan de orde. Tijdens het spelen en werken vindt de verwerking plaats van de vakgebieden.
De tijden zijn bij benadering. Soms duurt een les langer of korter.
In de middenbouw zit een overlap tussen taal en lezen, waardoor deze twee vakken niet precies uit te splitsen zijn.
Zie hiervoor het Schoolondersteuningsprofiel