Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Samenstelling van het team:
De school wordt geleid door de directeur. Naast de directeur functioneert per bouw een coördinator die allerlei zaken regelt die de betreffende bouw aangaan. De onderbouwcoördinator is tevens intern begeleider. Daarnaast is er een intern begeleider voor de bovenbouw. Er zijn specialisten op het gebied van: taal, rekenen, ICT, gedrag, het jonge kind, bewegingsonderwijs en excellent leren. De leerkracht of elk koppel van leerkrachten geeft de vakken in de eigen groep, conform de voorschriften, omschreven in de wet op het Primair Onderwijs. Bij een gedeelde groepstaak berust de eindverantwoordelijkheid bij de groepsleerkracht met de grootste taakomvang, terwijl bij een duobaan sprake is van een gelijke taakverdeling en verantwoordelijkheid. Op de school is een brugfunctionaris aanwezig, zij vormt de brug tussen ouders/verzorgers/kind/school/wijk. Voor ondersteunende taken zijn een conciërge en een administratief medewerkster aangesteld. Tot slot zijn twee personen belast met de schoonmaak van het schoolgebouw.