Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
De leerlingen populatie van onze school is van leren gemiddeld tot hoog. Het aantal leerlingen met specifieke behoeften op het gebied van de leerontwikkeling ligt laag. We denken daar bij aan leerlingen met een specifieke leerstoornis zoals dyslexie en dyscalculie, en aan leerlingen met een cognitie op moeilijk lerend niveau. De laatste jaren is specifieke aandacht voor talent aanbod en krijgt de differentiatie naar de bovenkant meer gestalte. Naast het plus aanbod in de klas wordt ook gewerkt met een plus groep buiten de groep. Het aantal leerlingen met speciale behoeften op gedrag ligt laag tot gemiddeld. De speciale behoeften liggen dan vooral op het gebied van de begeleiding van de sociaal-emotionele ontwikkeling: het begrenzen van het gedrag en / of inzicht in gedrag.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
De school gaat inzetten op kwaliteitsontwikkeling en specialismes op gebied van taal-reken coördinator.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.