Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
In het strategisch beleidsplan 2015-2019 is opgenomen dat de scholen van Schoolvereniging Rehoboth in 2019 in ieder geval op 1 vakgebied op leerlijn en evt. groep doorbrekend zullen werken. Op de Cornelis Zeemanschool is dit gerealiseerd op 2 vakgebieden, n.l. rekenen en technisch lezen. Voor leerlingen die een OPP hebben, werken voor 2 vakken met individuele leerlijnen.
Binnen de Cornelis Zeemanschool zijn drie onderwijsassistenten werkzaam. Twee leerkrachten zijn rekencoördinator. In verenigingsverband kunnen we gebruik maken van de diensten van een dyslexiespecialist. Daarnaast hebben drie collega's hun studie als taal coördinator afgerond. Ook kent de Cornelis Zeemanschool een Intern Begeleider. Mochten er vragen of zorgen zijn rondom het leren van leerlingen, dan is zij degene die de leerkrachten, ouders en leerlingen ondersteuning kan bieden. Daarnaast is er in het team één gedragsspecialist aanwezig en een specialist die kennis heeft over het omgaan met hoogbegaafde leerlingen. Als team vinden wij het belangrijk dat deze kennis zo veel mogelijk wordt gedeeld met alle leerkrachten (professionele leergemeenschap). Tijdens vergaderingen wordt er extra tijd ingeruimd om te komen tot deze kennisdeling.