Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Wij werken volgens de kenmerken van de Kansrijke Combinatie Groepen; leerstof verbinden en leerlingen samenvoegen waar dat kan. Wij gaan daarbij uit van de stimulerende en belemmerende factoren en de (specifieke) onderwijsbehoeften van de individuele leerlingen. De voordelen van de combinatiegroepen worden daarbij optimaal gebruikt
Ieder kind met of zonder ondersteuningsbehoefte, is in principe welkom op onze school. Onze school stelt zich als taak voor ieder kind zoveel mogelijk adequaat onderwijs te realiseren. Daaronder wordt verstaan een voor het kind passend onderwijsaanbod, zowel in pedagogisch (opvoedkundig) als didactisch (onderwijskundig) opzicht, dus zoveel mogelijk afgestemd op wat het kind nodig heeft.
In de groepen wordt specifieke ondersteuning gegeven aan leerlingen die meer instructie en/of andere onderwijsbehoeften nodig hebben.
Daarnaast is er een levelwerkgroep van kinderen die meer uitdaging nodig hebben om zo te voldoen aan hun onderwijsbehoeften.