Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Wij houden ons zoveel mogelijk aan de adviestijden voor het aantal minuten dat wij per week, per vak lesgeven. Soms wijkt dit beredeneerd af.
Wij houden ons zoveel mogelijk aan de adviestijden voor het aantal minuten dat wij per week, per vak lesgeven. Soms wijkt dit beredeneerd af.
De Zyp richt zich niet op een specifieke groep kinderen maar kijkt bij elke aanmelding of zij van toegevoegde waarde kan zijn voor de ontwikkeling van het kind.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
We willen groepsaanpak d.m.v. de Ringaanpak inzetten in bepaalde groepen.
We gaan ons verder specialiseren in het begeleiden van kinderen die meer uitdaging nodig hebben.
Wij werken op onze school samen met de Skar. Er is een peuterspeelzaal waar peuters in de ochtend naar toe kunnen.