Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Om daadwerkelijk alle aangereikte leerstof eigen te maken is het van belang dat alle leerlingen voldoende onderwijstijd aangeboden krijgen. Door schooltijden te hanteren waarbij er veelal sprake is van overblijf (de leerlingen brengen de middagpauze door op school), draagt de school er zorg voor dat de leerlingen voldoende onderwijstijd krijgen.
Om daadwerkelijk alle aangereikte leerstof eigen te maken is het van belang dat alle leerlingen voldoende onderwijstijd aangeboden krijgen. Door schooltijden te hanteren waarbij er veelal sprake is van overblijf (de leerlingen brengen de middagpauze door op school), draagt de school er zorg voor dat de leerlingen voldoende onderwijstijd krijgen.