Bron: <b>DUO</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_vo/3a2bd521-797b-488d-a466-ce284755bb1c" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
In het SBP 2020-2024 blijft onze overkoepelende missie 'Ruimte voor Ambitie' overeind. Dat geldt ook voor de pijlers 'De leerling als vertrekpunt' en 'Kwaliteit als vanzelfsprekendheid'. Voor de huidige beleidsperiode is een derde pijler aan toe gevoegd, die is gericht op eigenaarschap van de leerling en de medewerker. De slag die de school maakt met het Udens model en vernieuwend onderwijs - waarin de leerling steeds meer zelf aan het roer staat en een persoonlijke leerroute heeft - wordt de komende periode verder verdiept.
Sommige leerlingen hebben extra zorg nodig. In het schoolondersteuningsprofiel legt de school voor ten minste vier jaar vast waar die extra ondersteuning uit bestaat. Want alleen de school zelf kan vertellen welke middelen er zijn om leerlingen optimaal te helpen.