Bron: <b>Qfeedback (B&T Organisatieadvies)</b><br/> Aantal leerlingen (op 1 okt.): <b>274</b><br/> Respondenten: <b>279</b><br/>Vergelijkbare scholen: <b>Landelijke vergelijking per onderwijssoort</b><br/>Het gemiddelde van de vergelijkingsgroep is vastgesteld op 23 juni 2022.<br/> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_vo/7bd4650c-e506-4027-8010-9bb0ee3d3ed1" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Deze grafiek toont de tevredenheidscijfers van de afgelopen drie jaar. De leerlingen hebben elk jaar vragenlijsten ingevuld en in de grafiek staan de gemiddelde tevredenheidscijfers voor deze school. Als er meerdere onderwijssoorten door de school worden aangeboden, kan je met de knoppen boven de grafiek de resultaten van andere niveaus zien.
Kwaliteit van het onderwijs heeft voortdurend de aandacht binnen Pantarijn. Pantarijn neemt jaarlijks volgens de richtlijnen van Vensters voor verantwoording onder leerlingen en ouders het tevredenheidsonderzoek af. Op basis van de uitkomsten nemen we gerichte maatregelen ter verbetering en borging van de kwaliteit.
Uit het onderzoek komt naar voren dat ouders heel tevreden zijn over onze school.
Zij geven onze school een hoge score op het gebied van:
- onderwijs aanbieden dat aansluit op het niveau van het kind;
- de mogelijkheid bieden om kinderen hun talenten te laten ontwikkelen;
- het stimuleren van kinderen om hun best te doen, het leren samenwerken met anderen.
Maar ook de communicatie vanuit school scoort hoog. Hieronder vallen:
- het op de hoogte brengen van ouders over vorderingen van hun kind;
- het op de hoogte brengen van ouders over belangrijke gebeurtenissen;
- het makkelijk contact krijgen met school als een ouder dat wil.