Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
We kennen een combi 1-2-3, een 4-5 en een 6-7-8. Binnen een combi leggen we verbindingen bij de diverse vakken. Het technisch lezen doen we klassendoorbrekend middels duo- en tutorlezen en toneellezen. Ook het tekenen-knutselen organiseren we soms klassendoorbrekend.
Bij gym organiseren we de combi's anders en werken met een 1-2, een 3-4, een 5-6 en een 7-8combi.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.