Bron: <b>Vensters</b><br/> Aantal leerlingen (op 1 okt.): <b>46</b><br/> Respondenten: <b>38</b><br/>Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br/>Het gemiddelde van de vergelijkingsgroep is vastgesteld op 22 juni 2023.<br/> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/bf19eef2-eece-4ab9-8d11-1292a12e35de" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Deze grafiek toont de tevredenheidscijfers van de afgelopen drie jaar. In de grafiek staan de gemiddelde tevredenheidscijfers voor deze school en de tevredenheidscijfers van vergelijkbare scholen.
Wij hebben de oudertevredenheidspeiling onder alle ouders uitgezet en ook de mogelijkheid geboden om deze op school in te vullen bij het gebrek aan een computer of in het geval met problemen met de Nederlandse taal. De respons was ondanks dit alles relatief laag. In ieder geval te laag om een goed beeld te krijgen. De deelnemende ouders beoordeelde de locatie gemiddeld met een 9,1. Gelukkig hebben wij ook in de ouderkamer en tijdens de spelinloop veel en intensief contact met de ouders. Tijdens deze contactmomenten geven de ouders mondeling aan waar zij tegen aan lopen en wat zij vinden van onze school. De tevredenheid bij de deelnemers is op alle aspecten hoog.
OZHW Klachtenregeling:
Het kan voorkomen dat u een klacht heeft. Als ouder(s) en/of leerling, werknemer, of als u anderszins deel uitmaakt van Onderwijsgroep OZHW of de aangesloten scholen, kunt u dit laten weten. Klachten kunnen onder meer betrekking hebben op de begeleiding van leerlingen, toepassing van strafmaatregelen, beoordeling van leerlingen, de inrichting van de schoolorganisatie, seksuele intimidatie, discriminerend gedrag, agressie geweld en pesten. De directie van de school gaat graag met u in gesprek en zal steeds bevorderen dat een gesprek volgt tussen u en degene tot wie de klacht zich richt. Leidt dat niet tot een oplossing? Dan kunt u zich wenden tot het bestuur van OZHW. Uw klacht kunt u dan per e-mail sturen aan klachten-bezwaren@ozhw.nl onder vermelding van uw naam, adresgegevens, het mailadres waarop u bereikbaar bent en uw telefoonnummer. Er wordt daarna contact met u opgenomen.De klachtenregeling van OZHW is in de downloads te vinden. De regeling beschrijft de procedure voor het indienen en behandelen van de klacht. Uitgangspunt is dat de klacht zoveel mogelijk door de betrokken partijen binnen de school of afdeling wordt opgelost. Om de klager zo nodig te kunnen bijstaan heeft OZHW voor PO en VO een externe vertrouwenspersoon. Onderwijsgroep OZHW is daarnaast aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC). U kunt te allen tijde een klacht indienen bij de LKC. Als u niet daaraan voorafgaand de stap naar de school of Onderwijsgroep OZHW heeft gemaakt, zal de LKC zich inspannen om dit contact alsnog tot stand te brengen. Meer informatie over de werkwijze van de LKC kunt u hier lezen.