Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br /> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635156" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.
Meer informatie over de verplichte onderwijstijd is te vinden op:
https://www.innovo.nl/verantwoording-verplichte-onderwijstijd.html
Meer informatie over de gronden voor vrijstelling van onderwijsactiviteiten is te vinden op:
https://www.innovo.nl/gronden-voor-vrijstelling-onderwijsactiviteiten.html
Sociaal Emotioneel functioneren
Naast de monitoring via Vensters, volgen wij de sociaal emotionele ontwikkeling van onze leerlingen met behulp van Leerling in Beeld "Sociaal emotioneel functioneren". Dit helpt ons om een goed en betrouwbaar beeld te krijgen van het sociaal-emotioneel functioneren van iedere leerling en van de sfeer in de groep. Eventuele problemen signaleren wij hiermee zo vroeg mogelijk waardoor wij tijdig acties kunnen ondernemen. In oktober/november vullen de leraren van groep 3 t/m 8 de leerkrachtvragenlijst in. Vanaf groep 5 vullen alle leerlingen de leerlingvragenlijst in. De informatie uit deze monitoring wordt o.a. gebruikt bij de oudergesprekken in november. Daarnaast worden deze informatie gebruikt bij eventuele leerlinggesprekken.
Meer informatie over de sociale veiligheid op school is te vinden op: