Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Samenstelling van het team
De groepsleerkrachten verzorgen alleen of als duo het onderwijs in de groepen.
Alle groepsleerkrachten die gym geven, zijn in het bezit van het certificaat/diploma bewegingsonderwijs. Elke groep krijgt twee keer per week 45 minuten bewegingsonderwijs aangeboden.De IB-er (intern begeleider) is belast met de coördinatie van de ondersteuning en vormt samen met de directrice het managementteam.
De onderwijsondersteuners werken met de leerlingen die extra aandacht behoeven vanwege specifieke onderwijsbehoeften. Deze leerlingen krijgen extra ondersteuning zodat zij zich optimaal kunnen ontwikkelen. Daarnaast ondersteunen de onderwijsondersteuners de leerkrachten in de groepen zodat elk kind de aandacht krijgt die het verdient.
De administratief medewerker ondersteunt de directie met de administratie.
De directeur is eindverantwoordelijk voor de school, zij is 4 dagen in de week op school aanwezig (maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag). Bij haar afwezigheid kunt u zich wenden tot de IB-er of één van de groepsleerkrachten.
Aan het begin van het schooljaar ontvangt u de jaarinfo waarin alle namen van het team worden vermeldt.
De leerlingen op onze school krijgen de ondersteuning die passend is: zo licht mogelijk en zo zwaar als nodig.
Wat de school aan kan bieden zonder ondersteuning van buiten valt onder de basis- en lichte ondersteuning.
Wij hebben aanpakken voor:Leerlingen met een specifieke behoefte aan: een leeromgeving die voorspelbaar en gestructureerd is,uitdagend en aangepast onderwijs binnen een eigen leerlijn, een uitdagende, verdiepende en verbrede leeromgeving, die verdergaat dan het bestaande curriculum, een taalrijke leeromgeving, passend leesonderwijs en passend rekenonderwijs.
Wanneer voor een leerling ondersteuning van buiten nodig is, hebben wij, samen met de ouders,overleg met de onderwijsconsulent van het Samenwerkingsverband.
Wij bekwamen ons verder in het onderwijs aan hoogbegaafde leerlingen en meerkunners.