Bron: <b>Vensters</b><br /> Aantal leerlingen (op 1 okt.): <b>129</b><br/> Respondenten: <b>121</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/bf19eef2-eece-4ab9-8d11-1292a12e35de" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Algemeen
Intern dienen de resultaten als input voor een gesprek over de ambities van de school en/of het schoolbestuur en in hoeverre erin geslaagd wordt om deze ambities te realiseren, met andere woorden: welke aantoonbare resultaten en opbrengsten tot stand worden gebracht.
Opbouw vragenlijsten
De vragenlijsten zijn opgebouwd uit verschillende rubrieken. De vragen binnen de rubrieken worden items genoemd. Per rubriek is door de respondenten gescoord op verschillende items. Daarbij is gebruik gemaakt van een vierpuntsschaal, van oneens (aangegeven met twee min-tekens) naar eens (aangegeven met twee plus-tekens). Dit betekent cijfermatig dat de respondenten aan een item een minimale score kunnen geven van 1 en een maximale score van 4.
De rapportage
In deze rapportage worden de volgende resultaten weergegeven: - de respons(percentages) van beide doelgroepen - de gemiddelde beoordelingen van beide doelgroepen per stelling.