Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Op het Anker werken we als basis met de combinatiegroepen 1/2, 3/4, 5/6 en 7/8. Daarnaast werken we bij specifieke activiteiten of instructies groepsdoorbrekend. Uitgangspunt is altijd dat leerlingen zoveel mogelijk passend aanbod op hun niveau krijgen.
We hebben voor bewegingsonderwijs een vakleerkracht. Verder hebben onze leerkrachten binnen het schoolteam ieder een eigen expertise, welke schoolbreed ingezet wordt, door collegiale consultatie en coaching. We hebben specifieke expertise op gebied van rekenen, taal, thematisch werken, cultuur, ICT, Kanjertraining, Jonge Kind, Hoog- en meerbegaafdheid en communicatie.
In de bijlage vindt u ons ondersteuningsprofiel. Daarin leest u op welke wijze Floriant vorm geeft aan inclusiever onderwijs.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.