Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbaar leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635168" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
De aanpak in groep 1-2 verschilt van die in de andere groepen. De inrichting van de lokalen en de manier van werken is anders. Het werken in groep 1-2 gebeurt door middel van thema's vanuit LIST. Tijdens een schooldag werken de leerlingen meerdere keren in de kring. Daarnaast wordt gespeeld en gewerkt aan tafels, in de hoeken, in de speelzaal en op het schoolplein.
Gediplomeerde specialisten buiten school
Naast de specialisten binnen de school, kunnen we ook gebruikmaken van specialisten buiten de school. Deze begeleiders passend onderwijs (BPO-ers) kunnen wij als school bevragen wanneer wij als school aanvullend advies nodig hebben om een leerling verder te helpen. De inzet van een BPO-er wordt altijd eerst besproken met ouders alvorens dit te doen.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Zie het schoolondersteuningsprofiel.
Wij geloven in een brede, ononderbroken ontwikkeling voor alle kinderen in de wijk, waar ouders en partners elkaar kunnen vinden in een gelijkwaardige samenwerking waarbij het kind voorop staat.