Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Aan de ondersteuning die wij als school, al of niet met ondersteuning van anderen, kunnen bieden, zijn grenzen verbonden. Helaas kunnen wij niet aan alle kinderen die ondersteuning bieden waar zij behoefte aan hebben. Om dat op een zo zorgvuldige wijze te kunnen bepalen in samenspraak met de ouders / verzorgers van het kind hebben wij een procedure opgesteld die wij hanteren bij aanmelding van leerlingen.
Wat willen we kunnen (ambitie)?:
Enkelvoudige slechthorendheid / Lichamelijke beperkingen / (Vormen van) epilepsie, Dyslexie, Taalleesproblemen, Hoogbegaafdheid, PDDNOS / Ass gerelateerde problematieken, (Faal)angst, ADHD gerelateerde gedragsproblemen, Lichte vormen van het Syndroom van Gilles de la Tourette.