Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
De school kan veel.
Er is ondersteuning binnen en buiten de groep mogelijk voor kinderen met leerproblemen, rekenen of taal, binnen de jaargroep.
Er is ondersteuning mogelijk voor kinderen die op een eigen leerlijn moeten werken.
Er is veel expertise voor kinderen met een anderstalige achtergrond ( NT2).
Er is veel kennis en vaardigheid om kinderen met gedragsproblemen te begeleiden ( ADHD, Autisme).Ook onze begaafden krijgen de uitdaging die zij nodig hebben, binnen de groep in de POP-map, maar ook buiten de groep: 1 dag in de week worden deze leerlingen begeleidt met extra uitdagende onderzoeks-opdrachten waaraan een techniek-opdracht is gekoppeld.
Voor alle ondersteuning zijn leerkrachten beschikbaar die zijn uit-geroosterd en tijd hebben om deze leerlingen extra te begeleiden, in- of buiten de groep.
Uiteraard heeft dit ook zijn grenzen.
Op het moment dat de veiligheid van de leerling of andere kinderen in het geding is, is de grens van de school bereikt.