Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
De onderwijstijd per vakgebied is adaptief per leerling en per groep.
Op onze school varieert de onderwijstijd per vak per leerling. Soms heeft een leerling meer tijd nodig om te leren rekenen en anderen weer bij taal.
Om het onderwijs voor uw kind zo passend mogelijk te laten zijn, maken wij gebruik van een schoolondersteuningsprofiel.
Ons schoolondersteuningsprofiel is op onze website in te zien.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Interventies op het gebied van technisch lezen. Inzet van de Intern Begeleider.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.