Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Wij hebben naast een vakleerkracht bewegingsonderwijs een vakleerkracht voor muziek, in groep 4.
60 % van onze onderwijstijd besteden we aan de basisvakken: Rekenen en wiskunde, taal, spelling, begrijpend lezen en technisch lezen.
Onze school is een openbare school, waar alle leerlingen welkom zijn, binnen de grenzen van onze zorg. De grenzen van onze school staan beschreven in ons Schoolondersteuningsprofiel.
Het Schoolondersteuningsprofiel wordt eens inde twee jaar geactualiseerd.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Komens schooljaar hebben we een ambulante leerkracht voor de lessen Rots en Water, dramatische vorming en muziek.
Vanuit de NPO-gelden hebben we vier onderwijsassistenten, die in de groepen ondersteunen.
De peuterspeelgroep is gevestigd in het gebouw van Obs de Tandem. De school werkt nauw samen met de leidsters van de peuterspeelgroep. We werken met de methode: Kleuterplein. Deze methode bevat alle SLO-doelen en heeft een uitgebreid aanbod voor taal en rekenen. Voor de sociaal- emotionele ontwikkeling werken we met KWINK. Komend schooljaar gaan we de samenwerking met de Peuterspeelgroep verder verdiepen.