Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br /> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635156" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.
Op de OBS Nicolaas Beets is zowel voorschoolse opvang (VSO), tussen school opvang (TSO) en naschoolse opvang (BSO) aanwezig.
In samenwerking met de Up kinderopvang Beetslaan worden de VSO en BSO geregeld. De opvang vindt plaats in het gebouw van OBS Nicolaas Beets. De oudere kinderen worden opgevangen in een aparte ruimte binnen de school, de jongere kinderen in een kleuterlokaal.
Inschrijven kan via de website van Up
De TSO wordt in samenwerking met Brood & Spelen geregeld. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een dagelijks aanwezige coördinator en vrijwilligers. Aanmelden kan via de website van Brood & Spelen.
Vertrouwenspersoon
Librijn heeft twee onafhankelijke (externe) vertrouwenspersonen die u kunt benaderen met vragen of situaties die u niet direct met de leerkracht of directie van de school wilt bespreken. De vertrouwenspersoon kan u adviseren over de te nemen stappen, behulpzaam zijn bij het zoeken naar gespecialiseerde hulpverlening of kan een bemiddelende rol spelen. De namen en contactgegevens van de externe vertrouwenspersonen voor Librijn openbaar onderwijs staan vermeld op de website van Librijn:https://librijn.nl/contact/vertrouwenspersoon-klachten. De externe vertrouwenspersoon zal in eerste instantie nagaan of de klager en aangeklaagde getracht hebben de problemen in onderling overleg op te lossen. Als dat niet of niet voldoende het geval is zal eerst worden gekeken of op deze wijze tot een oplossing gekomen kan worden. Indien dit niet het geval is gaat de externe vertrouwenspersoon na of de gebeurtenis aanleiding is tot het indienen van een klacht bij de interne klachtencommissie en begeleidt de klager desgewenst bij de verdere procedure.